Reklamace

Reklamace zboží

 

1. Všeobecné informace

Reklamace zboží se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem. Na ručně vyráběné šperky zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu poskytujeme záruku na výrobní vady v délce 24 měsíců od data nákupu, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.

 

2. Podmínky reklamace

Reklamaci lze uplatnit v případě, že zboží:

• Má výrobní vady nebo nesplňuje popis uvedený při nákupu.

• Bylo poškozeno během přepravy (v takovém případě je třeba ihned kontaktovat přepravce a nás).

• Ztrácí své vlastnosti bez zavinění zákazníka.

 

3. Co nelze reklamovat

Reklamaci nelze uplatnit na vady způsobené:

• Nesprávným použitím a neodborným zacházením se šperky.

• Mechanickým poškozením způsobeným nevhodným zacházením (například pádem, nadměrným namáháním nebo nesprávným skladováním).

• Opotřebením způsobeným běžným používáním.

• Nevhodnou údržbou nebo chemickým poškozením (např. vlivem kosmetiky, parfémů nebo chemických látek).

 

4. Postup při reklamaci

Pro úspěšné uplatnění reklamace postupujte podle následujících kroků:

1. Kontaktujte nás na e-mailu info@diidesigned.cz nebo telefonicky na čísle 731 923 791 a informujte nás o reklamaci. Uveďte následující:

• Číslo objednávky

• Popis problému (vady)

• Přiložte fotografie poškozeného zboží, pokud je to možné.

2. Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě, a zašlete jej na adresu:

Diana Řeháková , diidesigned.cz

Lidečko 485, 756 12 Lidečko

3. Přiložte kopii faktury nebo jiný doklad o koupi.

4. Po obdržení a posouzení zboží vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

 

5. Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží, pokud se nedohodneme jinak. V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz, v souladu se zákonem.

 

6. Náklady na dopravu

Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, hradíme náklady na dopravu za vrácení zboží my. V případě neoprávněné reklamace nese náklady zákazník.

 

7. Kontakt pro reklamace

Pro dotazy a podrobnosti týkající se reklamací nás kontaktujte:

E-mail: info@diidesigned.cz

Telefon: 731 923 791