Reklamace
Reklamace zboží
1. Všeobecné informace
Reklamace zboží se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem. Na ručně vyráběné šperky zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu poskytujeme záruku na výrobní vady v délce 24 měsíců od data nákupu, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.
2. Podmínky reklamace
Reklamaci lze uplatnit v případě, že zboží:
• Má výrobní vady nebo nesplňuje popis uvedený při nákupu.
• Bylo poškozeno během přepravy (v takovém případě je třeba ihned kontaktovat přepravce a nás).
• Ztrácí své vlastnosti bez zavinění zákazníka.
3. Co nelze reklamovat
Reklamaci nelze uplatnit na vady způsobené:
• Nesprávným použitím a neodborným zacházením se šperky.
• Mechanickým poškozením způsobeným nevhodným zacházením (například pádem, nadměrným namáháním nebo nesprávným skladováním).
• Opotřebením způsobeným běžným používáním.
• Nevhodnou údržbou nebo chemickým poškozením (např. vlivem kosmetiky, parfémů nebo chemických látek).
4. Postup při reklamaci
Pro úspěšné uplatnění reklamace postupujte podle následujících kroků:
1. Kontaktujte nás na e-mailu info@diidesigned.cz nebo telefonicky na čísle 731 923 791 a informujte nás o reklamaci. Uveďte následující:
• Číslo objednávky
• Popis problému (vady)
• Přiložte fotografie poškozeného zboží, pokud je to možné.
2. Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě, a zašlete jej na adresu:
Diana Řeháková , diidesigned.cz
Lidečko 485, 756 12 Lidečko
3. Přiložte kopii faktury nebo jiný doklad o koupi.
4. Po obdržení a posouzení zboží vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
5. Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží, pokud se nedohodneme jinak. V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz, v souladu se zákonem.
6. Náklady na dopravu
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, hradíme náklady na dopravu za vrácení zboží my. V případě neoprávněné reklamace nese náklady zákazník.
7. Kontakt pro reklamace
Pro dotazy a podrobnosti týkající se reklamací nás kontaktujte:
E-mail: info@diidesigned.cz
Telefon: 731 923 791